Balcic, cochetul orășel marin - iulie 2017

          Ne-am reîntors cu drag la malul Mării Negre, în Balcic - Orașul Alb de pe Coasta de Argint, locul atât de îndrăgit de Regina Maria, care a ales ca însăși inima ei să fie păstrată pe veci aici. Acest lucru nu s-a întâmplat până la urmă, dar influența reginei a rămas până în zilele noastre, mai ales în dezvoltarea turistică. 
          Ne-am petrecut timpul în frumoasa grădină botanică și la castel, am urcat pe potecile înguste până ni s-a deschis orizontul și am admirat de sus orășelul și marea, am vizitat Galeria de Artă și am petrecut seri boeme la terasele de pe faleză. 
            Un album de fotografii din Balcic puteți vizualiza și în postarea făcută cu câțiva ani în urmă -  Balchik ... asta pentru că și la mare căutăm un pic de munte.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu